نرده آسانتر خود مانعی است که معمولاً در لبه پله ها، لبه بالکن و مانع طبقه بالایی باز است. از نظر عملکردی، از نرده برای ایمن سازی استفاده می شود تا کسی از ارتفاعی که نرده داده شده سقوط یا سقوط نکند.

نرده راه پله نقش مهمی دارد

به عنوان یکی از اقلام معماری، البته نمی توان نرده را از نظر طرح و مدل دست کم گرفت. زیرا نرده چوبی مینیمالیستی باید وارد یک واحد واحد ایجاد شده در مفهوم مسکونی مورد استفاده شود. بسیار بد خواهد بود اگر خانه شما که تا این حد تلاش می کرد به این مفهوم فکر کند، به دلیل استفاده از نرده های نامناسب خدشه دار شود. برای کمک به شما در یافتن نوع نرده ای که برای خانه شما مناسب است، بررسی های زیر شایسته توجه بیشتر شما هستند.

نرده چوبی با ترکیب شیشه

ایده نرده چوبی

نرده چوبی با ترکیب شیشه

توصیه برای اولین طرح مینیمالیستی نرده چوبی جامد اصلی را می توان در تصویر کناری مشاهده کرد، جایی که در یک نگاه می توان دید که نرده دارای طرح و مدل نسبتاً ساده ای است. این سادگی از آنجایی که چوبی که به عنوان ماده اولیه نرده ها استفاده می شود، هیچ گونه لهجه ای مانند کنده کاری یا لوازم جانبی ندارد مشهود است.

جالب اینجاست که از شیشه به عنوان مانع اصلی نرده استفاده می شود که آن را کاملاً مدرن جلوه می دهد. با استفاده از شیشه، روشنایی اطراف محلی که به آن نرده داده می شود، کافی خواهد بود تا نیاز به نور اضافی نداشته باشد.

پلکان هندریل طرح مینیمالیست

نرده چوبی راه پله

نرده چوبی_گروه مهندسی آژمانعکس نرده چوبی

دومین نرده چوبی شبیه به مثال اول در مورد اولویت دادن به شیشه به عنوان یک مانع است. فقط طراحی و مدل آن بسیار مدرن تر است و آینده نگرانه به نظر می رسد. به همین دلیل این نوع نرده نسبت به نرده قبلی محبوبیت بیشتری دارد. اگر در نرده قبلی چوب جداکننده شیشه بود که به عنوان نرده استفاده می شد، این بار اینطور نیست. شیشه ای که به عنوان نرده استفاده می شود در واقع متصل به نظر می رسد، چه با یک تکنیک خاص وصل شده باشد و چه شیشه سالم و بدون اتصال. نیازی نیست نگران دوام شیشه روی خود نرده باشید زیرا شیشه استفاده شده از شیشه ضخیم است که به طور خاص طراحی شده است.

نرده چوبی پله تک رنگ سفید

نرده های چوبی برای راه پله

اجرای نرده چوبی

نرده پله تک رنگ سفید چوب جامد

نرده پله چوبی تک رنگ سفید چوب جامد

با این حال، اگر هنوز در استفاده از نرده های شیشه ای برای استفاده در محل سکونت خود تردید دارید، راه حل جایگزین استفاده از نرده های چوبی است که بسیار بسیار رایج هستند. با این حال، البته هنوز باید در نظر گرفت که چه نوع نرده چوبی مناسب است، به همین دلیل است که اولین نمونه از نرده چوبی مانند تصویر کناری توصیه می شود.

مفهوم نرده چوبی مینیمالیستی تک رنگ است، بنابراین اگر یک کانسپت مسکونی دارید که تک رنگ است، استفاده از این نرده بسیار مناسب خواهد بود. طراحی به خودی خود نسبتاً ساده است، جایی که در ابتدا نرده از یک تکه چوب بزرگ با کنده کاری متمایز و زیبا استفاده می کند و به دنبال آن تکه های کوچک چوب که به صورت عمودی به ترتیب تا انتهای نرده می ایستند.

نرده چوبی های مینیمالیستی کلاسیک آمریکایی

نرده چوبی کلاسیک

نرده های مینیمالیستی کلاسیک آمریکایی

نرده چوبی

نرده های چوبی مینیمالیستی کلاسیک آمریکایی

نرده های مینیمالیستی کلاسیک آمریکایی

یا اگر نرده‌ای می‌خواهید که از لهجه‌های کلاسیک مطابق با مفهوم مسکونی شما پشتیبانی کند، نرده‌ای که در تصویر کنار آن قرار دارد مناسب‌ترین احساس را به شما می‌دهد. علاوه بر رنگ چوب تیره که به عمد استفاده شده بود، اندازه هر نرده نیز بزرگ می شد. به این ترتیب، یک برداشت محکم نیز از سری نرده ها می آید. اما نکته ای که باید به آن توجه شود این است که اگر می خواهید از نرده استفاده کنید، فضا یا فضایی که می خواهید نرده را بدهید باید به اندازه کافی پهن باشد.

  • دستگیره هایی با حاشیه بیش از 6¼ اینچ (160 میلی متر) باید ناحیه قابل دسترسی انگشت را در هر دو طرف پروفیل فراهم کنند. شکاف های انگشت باید از 3/4 اینچ (19 میلی متر) که به صورت عمودی از بالاترین قسمت نمایه اندازه گیری می شود شروع شود و به عمق حداقل 5/16 اینچ (8 میلی متر) در 7/8 اینچ (22 میلی متر) زیر پهن ترین قسمت برسد. از پروفایل
  • این عمق مورد نیاز حداقل 3/8 اینچ (10 میلی‌متر) تا سطحی که کمتر از 1¾ اینچ (45 میلی‌متر) زیر بالاترین قسمت پروفیل نباشد، ادامه خواهد یافت.
  • حداقل عرض نرده های بالای شکاف باید 1¼ اینچ (32 میلی متر) تا حداکثر 2¾ اینچ (70 میلی متر) باشد. لبه ها باید حداقل شعاع 0.01 اینچ (0.25 میلی متر) داشته باشند.

نرده چوبی ساج ساده

نرده پله ساج اصلی ساده

نرده پله ساج اصلی ساده

نرده پله ساج اصلی ساده

انطباق ها و اصلاحات نرده های چوبی کلاسیک مینیمالیستی قبلی به طوری که بتوان از آنها در خانه های مفهومی مینیمالیستی استفاده کرد مانند مثال زیر. هر بخش نرده به اندازه قسمت قبلی بزرگ و محکم نیست، اما همچنان به گونه ای ساخته شده است که جلوه کلاسیک باقی می ماند، به خصوص با استفاده از رنگ های چوبی حتی اگر این بار از رنگ روشن تر استفاده شود. علاوه بر این، حتی در فضای باریک‌تر نیز می‌توان از نرده‌ای مانند این استفاده کرد تا بتواند به شکایات شما که می‌خواستند از نرده قبلی استفاده کنند اما فضای باریک آن را محدود کرده‌اند، پاسخ دهد.

نرده چوبی بزرگ و منحصر به فرد

نرده چوبی زیبا

اگر نرده قبلی از چوب با اندود عمودی ساخته شده بود، این بار نرده در واقع از چوب خط افقی ساخته شده است. به هیچ وجه سعی در رد عملکرد اصلی خود نرده نیست، بلکه تنها به تنوع طرح ها و مدل های نرده در بازار می افزاید. با طراحی مانند این، در واقع با استقبال بسیار زیادی روبرو می شود، شاید به دلیل تمایل بازار به انتظار چیز جدیدی از مدل های نرده. ردیف‌های چوبی افقی که نرده را تشکیل می‌دهند کاملاً سفت هستند، اما همچنان شکاف‌هایی به آن‌ها داده می‌شود تا هوا و نور به آرامی به محل قرارگیری نرده بچرخد.

نرده چوبی مورب مینیمالیستی

نرده مورب مینیمالیستی

نرده مورب مینیمالیستی

فروش ارزان نرده چوبی مینیمالیست پله

مثال نرده‌ای مانند این، همچنان ایده ردیف‌های چوبی افقی را در شکل‌دهی نرده‌ها دارد، فاصله بیشتری بین بخش‌های چوبی می‌دهد. به طوری که فضا یا مکانی که یک نرده چوبی مینیمالیستی به آن داده می شود بازتر شود. این نوع نرده برای استفاده در محل سکونتی که خیلی عریض نیست اما همچنان به نرده ای به عنوان مانع و همچنین حفاظ طبقه بالاتر نیاز دارد، کاملاً مناسب است.

  • راه پله کم نور 5 اینچ / 13 میلی متر (حداکثر) و 60 اینچ (دقیقه) | 4′-7′ / 100-180 میلی متر \\ 1.5 اینچ / 38 میلی متر. \\ 11 اینچ (280 میلی‌متر) دقیقه

این نوع نرده ها نه تنها در مفاهیم مسکونی مینیمالیستی قابل استفاده هستند، زیرا سایر مفاهیم مسکونی در هنگام استفاده از طرح نرده ای مانند این مناسب هستند.

نرده های خانگی زیبا

نرده های خانگی شیرین

نرده های خانگی زیبا

فروش ارزان نرده چوبی مینیمالیست پله

اگر در نمونه های قبلی نرده های چوبی مینیمالیستی ساخته شده از چوب به صورت عمودی و افقی معرفی شد، این بار نرده ها در واقع از چوبی هستند که هم تراز نیستند. این گواه روشنی است که شما در واقع می توانید نوع نرده ای را که می خواهید استفاده کنید مطابق سلیقه تنظیم کنید یا مفهوم مسکن را به طور کلی تنظیم کنید. اما البته باید در کنار هم متوجه شد که خلاقیت صنعتگران نرده کافی است تا تأثیر بگذارد که آیا نرده درخواستی شما می تواند در خانه شما با خانواده ساخته و اجرا شود یا خیر.

طراحی نرده هتل ترکیبی شیشه ای

طراحی نرده هتل ترکیبی شیشه ای

طراحی نرده هتل ترکیبی شیشه ای

در واقع می توانید یک نرده چوبی مینیمالیستی را با نرده های شیشه ای نیز ترکیب کنید. به عنوان مثال، مانند تصویر کناری ساخته شده است که به وضوح این دو مورد را به خوبی ترکیب می کند. بنابراین، شما نه تنها به لطف استفاده از چوب جلوه ای محکم به دست می آورید، بلکه می توانید به لطف استفاده از شیشه جلوه ای زیبا، مدرن و آینده نگر داشته باشید. به طور کلی این نوع نرده را می توان برای هر مفهوم مسکونی اجرا کرد زیرا ترکیب شیشه و چوب می تواند عاملی باشد که نرده را خنثی کند.

نرده پله چهار ضلعی

نرده پله جعبه چکیده

نرده پله جعبه چکیده

نرده چوبی چهار ضلعی

شما آزادانه می توانید نحوه چیدمان چوب و شیشه را تعیین کنید. شواهد مانند تصویر کناری است که نشان می‌دهد چگونه نرده چوبی مینیمالیستی که از ترکیب چوب و شیشه تشکیل شده است، به‌طور مرتب در الگوی جالبی چیده شده است. برای خود این نوع نرده، به طور کلی در اقامتگاه های مفهومی آینده نگر استفاده می شود که رنگ های سفید و سیاه بر آن غالب است که کاملاً نمونه این مفهوم است.

نرده شیشه ای چوبی جدید ساده

پله چوبی و شیشه

نرده شیشه ای چوبی جدید ساده

ترکیب نرده چوبی با شیشه

همانطور که گفته شد نرده یک مانع یا بهتر است بگوییم ایمنی بین سطوح بالاتر و پایین تر است، بنابراین نرده نه تنها در پله ها بلکه در طبقه بالای باز مانند تصویر کناری مورد استفاده قرار می گیرد. نرده های کف مانند آن را می توان با نرده های استفاده شده روی پله ها تنظیم کرد تا مطابقت داشته باشد.

نرده شیک مینیمالیستی کلاسیک

کاخ حصار مینیمالیستی کلاسیک

یا اگر نرده طبقه بالا به طور مستقیم با پله ها برخورد نمی کند، می توانید از مدل نرده متفاوتی مانند تصویر کناری استفاده کنید. این نرده خود شریک نرده پله در مثال پنجم است، اما اگر می خواهید از آن در بالکن خود استفاده کنید مشکلی نیست، فقط باید مصالح چوبی را در نظر بگیرید که برای استفاده در فضای باز مناسب نیستند.

برای سفارش انواع نرده چوبی راه پله چوبی و پله چوبی دوبلکس می توانید با کارشناس گروه مهندسی آژمان در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × دو =