کسانی که به باغبانی علاقه دارند از چالش هایی که برای ساختن تخت باغچه ای با آن روبه رو هستند، اگر بخواهند روی آن سبزیجات بکارند، آگاه هستند. می توان به راحتی با ایجاد توده ای از خاک یا با استفاده از فلاورباکس که در آن می توانید سجاف شده و خاک اضافه کنید، تخت های باغبانی مرتفع ایجاد کنید. فلاورباکس های چوبی معمولاً به عنوان تخت باغچه های مرتفع شناخته می شوند زیرا باید از نوعی دیوار استفاده شود تا خاک در طول زمان دست نخورده بماند. اینها جایگزین خوبی برای سیستم باغبانی معمولی هستند. علاوه بر این، علاقه مندان به باغبانی را تحت تاثیر قرار می دهد تا به باغ خود ظاهری مدرن و زیبا ببخشند. این فلاور باکس های چوبی همیشه برای همه نوع باغبانی مفید بوده است. در این مقاله به برخی از مزایای عمده این فلاور باکس های چوبی می پردازیم.

 

فلاورباکس چوبی

مزایای فلاورباکس چوبی

1. عدم شخم زدن برای گیاه و خاک مفید است

راحت ترین راه برای ایجاد خاک برای گیاهان، استفاده از جعبه های گلدان چوبی یا فلاورباکس  است. نصب خاک در جعبه کاشت چوبی آسان تر است. علاوه بر این، گلدان ها به شما این اهرم را می دهند که کاشت را در محل مورد نظر قرار دهید. هنگام کاشت سبزیجات در گلدان چوبی کاشت، باید اطمینان حاصل کنید که کودها را در فواصل منظم همراه با آبیاری گیاهان اضافه کنید.

2. بدون نیاز به باغبانی

همه کسانی که به باغبانی علاقه دارند می دانند که علف های هرز یک باغ چقدر برای کمر و مفاصل مشکل زا است. اگر معلوم شد که باغ بزرگ است، پس برای پشت و مفاصل کابوس است. با این حال، این موضوع در مورد فلاور باکس های چوبی نیست، زیرا آنها از سطح زمین بلند شده اند، که به شما اجازه خم شدن نمی دهد، بنابراین فشار کمتری به مفاصل و پشت شما وارد می شود. کسانی که تازه کار باغبانی می کنند نیز باید باغبانی را در تخت های مرتفع باغ انجام دهند تا از آسیب های بعدی جلوگیری کنند.

همچنین بخوانید: فلاورباکس چوبی و نکاتی درمورد آن

3. به زیبایی ملک شما می افزاید

خوب، یکی از دلایلی که جدا از راحتی استفاده ازگلدان های چوبی ر است، این است که به جذابیت زیبایی مکان می افزاید. شما می توانید حیاط خود را با این گلدان ها که در طیف گسترده ای از رنگ ها و طرح ها موجود است، تقویت کنید. فلاور باکس های چوبی  برجسته ظاهری تازه و کلاسیک به محل شما می دهد. در شهرهایی که فضای کافی برای یک باغ بزرگ ندارید، داشتن فلاور باکس چوبی می تواند به شما اجازه دهد تا به سرگرمی باغبانی خود پی ببرید. گلدان های چوبی همچنین به شما امکان می‌دهند چیزهای مختلف را به‌طور مشخص نگه دارید زیرا یک دیوار مطلق بین تخت باغ و چیزهای دیگر مانند ورودی وجود دارد.

4. سیستم زهکشی بهتری را فراهم می کند

رشد مناسب گیاهان به عوامل مختلفی از جمله میزان رطوبت خاک بستگی دارد. آب نباید مسدود شود. در غیر این صورت، می تواند رشد گیاهان را مختل کند. با جعبه های کاشت چوبی از زهکشی مناسب اطمینان دارید. هنگامی که از جعبه گلدان چوبی  استفاده می کنید، سیستم زهکشی بهتر و فضای کافی برای تنفس گیاهان در شرایط مرطوب فراهم می شود. علاوه بر این، جعبه فلاورباکس  پرورش یافته نیز زهکشی بهتری را در هنگام باران های شدید فراهم می کنند. ارتفاع ایده‌آل فلاور باکس های چوبی مرتفع 12 اینچ است.

همچنین بخوانید: انواع فلاورباکس

5. علف های هرز و حشرات کمتر

از آنجایی که شخم زدن نسبتاً آسان می شود، می توانید به طور منظم علف های هرز را حذف کنید و به این ترتیب امکان رشد مناسب گیاهان را فراهم کنید. اکثر باغبانانی که برای باغبانی ازفلاور باکس های چوبی استفاده می کنند، در طول فصل بهار، تخت باغ خود را با مقوا، مالچ یا پلاستیک سیاه می پوشانند تا تمام علف های هرز و گیاهانی را که در طول زمستان رشد می کنند، بکشند. وقتی دوباره شروع به کاشت می کنند، به سادگی تمام علف های هرز مرده را حذف می کنند تا فرصت رشد بذر را پیدا نکنند.

نتیجه‌گیری: بنابراین، اینها برخی از مزایای عمده فلاوررباکس های چوبی بود . شما می توانید طیف گسترده ای از گلدان ها را از گروه مهندسی آژمان تهیه کنید. اطمینان حاصل کنید که روی یک محصول با کیفیت خوب سرمایه گذاری می کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 4 =