روف گاردن انتخابی عالی برای افرادی است که در شهر زندگی می کنند و دسترسی محدودی به حیاط، بالکن یا فضای بیرونی ندارند که می خواهند برای پرورش گیاهان از آن استفاده کنند. باغ های پشت بام از یک منطقه معمولاً کم استفاده حداکثر استفاده را می کنند. باغ های کانتینری به طور خاص یکی از ساده ترین باغ ها برای شروع هستند زیرا تنها چیزی که نیاز دارند فضای بیرونی، گیاهان و گلدان است. ما این تحقیق را انجام داده‌ایم تا تمام مزایای نگهداری از باغی مانند این را به شما نشان دهیم.

مزایای باغ پشت بام عبارتند از:

  • آفتاب مستقیم
  • بهبود کیفیت هوا
  • زیستگاه حیات وحش
  • فضای کمتری برای علف های هرز
  • تزئینی
  • غذاهای تازه
  • دمای داخل خانه را کاهش می دهد
  • آسان برای تنظیم مجدد

نور مستقیم

بیشتر اوقات، گیاهان برای رشد به نور خورشید زیادی نیاز دارند. کاشت گل در اطراف خانه های حومه شهر دشوار است زیرا آنها فقط نور خورشید زیادی دریافت می کنند. اینجا جایی است که باغ های پشت بام رشد می کنند. از آنجایی که این باغ‌ها بر روی موانع احتمالی قرار دارند، می‌توانند تا جایی که ابرها اجازه می‌دهند از آفتاب لذت ببرند.

شما همچنین می خواهید میزان نور خورشید را زیر نظر داشته باشید و مطمئن شوید که مقدار مناسبی آب به آنها می دهید، زیرا آنها سریعتر خشک می شوند.

بهبود کیفیت هوا

شهرهای بزرگ روزانه مقادیر زیادی آلودگی در هوا ایجاد می کنند. بدن ما قرار است در هوای تازه نفس بکشد، زیرا برای بدن ما سالم ترین است. ما به عنوان انسان، اکسیژن را تنفس می کنیم و CO2 را خارج می کنیم. گیاهان به‌عنوان بهترین هم تیمی‌ها عمل می‌کنند، زیرا CO2 را وارد کرده و اکسیژن آزاد می‌کنند. اگر در جایی مانند شهر نیویورک زندگی می کنید ، داشتن یک باغ روی پشت بام مکانی را برای شما ایجاد می کند تا از هوای تازه در محیطی آلوده لذت ببرید. این به شما کمک می کند مزایای طبیعت را در مکانی که گیاهان کمیاب هستند تجربه کنید.

زیستگاه برای حیات وحش

باور کنید یا نه، حیات وحش در مناطق پرجمعیت مانند شهر نیویورک وجود دارد. پرندگان و حشرات زیادی وجود دارند که کارهای زیادی برای محیط زیست انجام می دهند. برای مثال زنبورها برای زنده ماندن به گرده نیاز دارند. آنها همیشه در شکار هستند. با داشتن یک باغ روی پشت بام، می توانید منبعی برای استفاده حشرات و پرندگان ایجاد کنید. این هم برای حیات وحش و هم برای انسان عالی است. باغ‌های پشت بام به یک محیط سالم کمک می‌کنند و منبعی برای زنبورها و پروانه‌ها تنها یکی از راه‌های کمک به آن‌ها است.

اگر گیاهان شما به اندازه کافی بزرگ هستند، می توانند مکانی برای پرندگان برای ساختن لانه و سایر موجودات برای زندگی باشند.

پیشنهاد: فرنیچر روف گاردن

فضای کمتری برای علف های هرز

یکی از آزاردهنده‌ترین بخش‌ها در مورد مالکیت باغ این است که دائماً باید علف‌های هرز را بچینید و خاک اطراف گیاهان خود را حفظ کنید. با داشتن یک باغ روی پشت بام، به ویژه یک باغ کانتینری، فقط به اندازه نیاز گیاهان از خاک استفاده می کنید. بنابراین، لازم نیست آنقدر سخت کار کنید تا گیاهان خود را ایمن نگه دارید و باغ را زیبا نگه دارید.

روف گاردن شهری آرامش بخش با بانوج

زیبایی روف گاردن

بیایید صادق باشیم، پشت بام ها مسطح، ملایم و اغلب کسل کننده هستند. باغ های کانتینری می توانند به تبدیل سقف متوسط ​​شما به یک واحه خصوصی در شهر کمک کنند. رنگ و زندگی پر جنب و جوش به پشت بام شما می بخشد و به تزئین پشت بام شما کمک می کند تا یک استراحت آرام بخش باشد.

غذاهای تازه

یک اشکال عمده برای زندگی در شهر، عدم دسترسی به بازارهای کشاورزان و سایر راه‌های تهیه میوه و سبزیجات تازه است. با یک باغ روی پشت بام، می توانید انواع میوه ها و سبزیجات عجیب و غریب و تازه را پرورش دهید. تا زمانی که مطمئن شوید که آب و هوای شما می تواند گیاهانی را که به دنبال رشد آن هستید رشد دهد، همسایگان شما را متعجب خواهد کرد که چگونه می توانید هر روز چنین غذاهای خوشمزه و تازه ای بخورید.

روف گاردن دما را کاهش می دهد

اگر باغچه پشت بام کانتینری شما به اندازه کافی بزرگ باشد، می تواند دمای پشت بام شما را کاهش دهد. همانطور که می توانید تصور کنید، اگر در گرمای تابستان باشد، قرار گرفتن روی پشت بام ممکن است مانند شکنجه به نظر برسد. با این حال، بسیاری از گیاهان سایه ایجاد می کنند.

یکی از دلایلی که پشت بام ها بسیار داغ هستند، موادی است که از آنها ساخته شده است و این واقعیت است که به احتمال زیاد در زیر نور مستقیم خورشید قرار می گیرد و همه آن اشعه ها را جذب می کند. اگر گیاهان خود را پخش کنید یا به اندازه کافی از آنها داشته باشید، میزان تابش مستقیم نور خورشید به سقف شما را محدود می کنید و در نتیجه دمای کلی سقف شما را کاهش می دهید.

آسان برای تنظیم مجدد

در یک باغ معمولی، زمانی که گل‌ها، درختچه‌ها، میوه‌ها یا هر چیز دیگری را که می‌کارید بکارید، به احتمال زیاد در آنجا باقی می‌مانند. گیاهان ریشه می گیرند و در جای خود قرار می گیرند. این برای نگهداری آنها در یک نقطه عالی است، اما اگر تصمیم بگیرید که بخواهید در اطراف چند گیاه حرکت کنید، ممکن است مشکل باشد.

یک باغ روی پشت بام عالی است زیرا می توانید باغ خود را دوباره مرتب کنید. شما به راحتی می توانید گیاهان را حذف یا اضافه کنید، و هرگز نباید نگران حفاری یا کار بیش از حد خود باشید.

بام های سبز در مقابل باغ های کانتینری

دو نوع باغ روی پشت بام وجود دارد که باید از بین آنها یکی را انتخاب کنید. بام های سبز معمولاً به طور کامل پوشیده از پوشش گیاهی هستند. این بدان معناست که سقف شما پوشیده از خاک است و گیاهان مانند خاک معمولی در فضای باز کاشته می شوند. بام‌های سبز می‌توانند زیبا باشند زیرا مساحت بسیار بیشتری توسط زندگی رویشی اشغال شده است. با این حال، آنها همچنین به مراقبت بسیار بیشتری نیاز دارند.

در مقایسه با باغ های کانتینری، نمی توانید به راحتی گیاهان را مرتب کنید. بیشتر باید با بام های سبز طوری رفتار کنید که انگار حیاط خلوت شما هستند. بریدن/آبیاری علف‌هایتان، اطمینان از وجود خاک کافی و غیره. باغ‌های کانتینری ممکن است پشت بام شما را سبز کنند، اما نگهداری و سفارشی‌سازی آنها بسیار آسان‌تر است.

یکی از مهمترین مزایای بام سبز، توانایی آن در خنک کردن سقف شما است. مانند باغ های کانتینری، آنها می توانند مقداری گرما را که معمولا مستقیماً به سقف برخورد می کند، جذب کرده و مسدود کنند. بام های سبز می توانند به طور کامل تمام نور خورشید را جذب کنند. این در نهایت می تواند به صرفه جویی در هزینه برای خنک نگه داشتن ساختمان شما کمک کند.

طراحی و اجرای روف گاردن

معایب داشتن یک باغ پشت بام چیست؟

 

برخی از اشکالات آشکار شامل مراقبت از گیاهان و تمام مسئولیت های ناشی از آن است. اگر منبع آب بیرونی وجود نداشته باشد، داشتن یک باغ روی پشت بام نیز می تواند آبیاری دشوار باشد. ممکن است مجبور شوید یک سطل یا مخزن را پر کنید و آن را نزدیک نگه دارید. این فقط به تلاش کمی بیشتر از یک باغ معمولی نیاز دارد.

یکی دیگر از اشکالات این واقعیت است که شما به گیاهان خاصی محدود شده اید. روی پشت بام، عملا هیچ سایه ای وجود ندارد، و می تواند بزرگترین نعمت یا نفرین باشد. هیچ راهی برای رشد گیاهانی که نیاز به سایه دارند وجود نخواهد داشت. شما محدود به گیاهانی خواهید بود که به نور زیاد آفتاب نیاز دارند.

خلاصه

یک روف گاردن می تواند فراری باشد که از شلوغی و شلوغی جنگل های بتنی به دنبال آن هستید. به شما این امکان را می دهد که هنگام زندگی در شهر، انگشت شست سبز داشته باشید. اگر قصد راه اندازی باغ روی پشت بام خود را دارید، مطمئن شوید که گیاهان مناسب را انتخاب کنید و بدانید که مراقبت از آنها به درستی چه چیزی لازم است. پس از آن، مزایای بی پایان است.

در این مقاله سعی داشتیم تا شما را با مزیت های اجرای روف گاردن آشنا کنیم و امیدواریم که از آن لذت برده باشید.

برای سفارش اجرای روف گاردن می توانید با کارشناس ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − چهار =