آیا شما یکی از کسانی هستید که فکر می کنند پله ها فقط برای اتصال یک طبقه به طبقه دیگر هستند؟ پس، وقت آن رسیده است که این تصور را تغییر دهیم، زیرا می خواهیم به شما نشان دهیم که چگونه راه پله ها می توانند فضای داخلی شما را ارتقا دهند. شما می توانید بقیه دکوراسیون خود را کم رنگ نگه دارید و راه پله زیبای خود را به عنوان نقطه کانونی برجسته کنید. برای آشنایی بیشتر با ایده های طراحی راه پله چوبی دوبلکس، ادامه مطلب را بخوانید.

طراحی راه پله چوبی دوبلکس

در واقع گزینه های زیادی در مورد طرح های راه پله برای دوبلکس وجود دارد. از بین طیف گسترده ای از مواد مانند چوب، مرمر یا گرانیت مطابق با سلیقه خود انتخاب کنید. همچنین می توانید بر اساس فضای موجود، یک راه پله پیچ در پیچ یا یک راه پله کاربردی مستقیم را انتخاب کنید. این همش نیست. همچنین می توانید با طرح های نرده راه پله دوبلکس بازی کنید تا راه پله های خود را برجسته کنید. رویایی، مدرن، روستایی یا معاصر – امکانات بی پایان هستند. بیا یک نگاهی بیندازیم.

طرح های مختلف پله چوبی دوبلکس

پله چوبی دوبلکس

(راه پله های زاویه دار انتخاب مطمئنی برای طراحی دکوراسیون داخلی شما هستند)

شما می توانید از میان طیف وسیعی از سبک های ساختاری، بهترین طرح پله های خانه دوبلکس را که متناسب با بودجه و ترجیحات شما است، انتخاب کنید. اما، ابتدا اجازه دهید از طرح های پله ای (پله ای) برای خانه های دوبلکس عبور کنیم.

1. طراحی پلکان سیم پیچ

پله چوبی دوبلکس
(از فضای اضافی در اتاق نشیمن با راه پله های پیچ در پیچ استفاده کنید.)

آیا تا به حال در مورد ظرافت پیچیده شنیده اید؟ اگر نه، آن را با طرح های پلکانی جذابی که در وسعت اتاق نشیمن شما پر پیچ و خم است، تجربه کنید. آنها تقریباً فوراً توجه بازدید کننده را جلب می کنند و حال و هوای ویکتوریایی متمایز را به فضای زندگی عجیب و غریب شما می دهند. علاوه بر این، می توانید طرح و متریال نرده را بر اساس دکور کلی خانه خود آزمایش کنید.

2. طراحی راه پله به سبک Loft

طراحی راه پله به سبک لفت
(اگر به شیک روستیک علاقه دارید، راه پله های سبک لفت یک انتخاب عالی هستند.)

این یک راه عالی برای اتصال دو طبقه است. این طرح پلکانی عظیم و در عین حال ساده برای دوستداران حیات وحش و طبیعت است. آنها فوراً حال و هوای “دور از زندگی شهری” را حتی در میان یک منطقه شهری به شما می دهند! از چوب طبیعی برای خانه ای سازگارتر با محیط زیست استفاده کنید.

قیمت پله چوبی
(پله های سبک Loft را نیز می توان به گونه ای تغییر داد که با فضای داخلی خانه های مدرن مطابقت داشته باشد.)

آیا می خواهید به تمام روستاها بروید؟ همانطور که در تصویر بالا مشاهده می شود، با الهام گرفتن از راه پله طراحی زیر شیروانی و در عین حال با استفاده از موادی مانند سرامیک و چینی، میانه را انتخاب کنید. سقف سرامیکی مشکی علاوه بر ایجاد درخشندگی طبیعی که با بقیه فضاهای داخلی مطابقت دارد، اتاق خواب و فضای نشیمن را به طرز هوشمندانه ای جدا می کند.

3. طراحی پلکان زاویه دار

طراحی راه پله زاویه دار
(پله های زاویه دار یک راه عالی برای فشرده کردن برخی از فضای ذخیره سازی هستند.)

اگر به دنبال یک طرح پله تمیز و بدون دردسر برای یک پله دوبلکس هستید، راه پله های زاویه دار گزینه بسیار خوبی هستند. به علاوه، این طرح راه پله می تواند با هر اندازه یا سبک خانه مناسب باشد. به همین دلیل است که این یک انتخاب بسیار محبوب در بین صاحبان خانه است. این نیز یک ایده عالی برای طراحی پله خانه های دوبلکس برای خانه های هندی است.

4. طراحی پلکان شناور

طراحی پلکان شناور
(اگر محدودیت فضایی در خانه خود دارید از پله های شناور استفاده کنید.)

شما همیشه می توانید یک اتاق کودک به سبک شیروانی یا شاید فقط یک منطقه آرامش را با کمک راه پله های شناور اضافه کنید. آنها معمولاً توسط کابل های فلزی جامد یا نوارهای چوبی به هم متصل می شوند. با این حال، اگر بچه هایی در خانه دارید، مراقب این طرح باشید.

5. طراحی پله گرد دوبلکس

طراحی پله گرد دوبلکس
(پله های مارپیچ می توانند سبکی قدیمی به فضای داخلی خانه شما ببخشند.)

پله های گرد یا مارپیچ معمولا دارای یک پایه مرکزی هستند که تمام پله ها به آن متصل می شوند. الگوی زیگزاگی پله ها در هنگام بالا رفتن هم هیجان انگیز و هم لذت بخش خواهد بود. یک انتخاب بسیار سبک برای نخبگان می گوییم!

(پله های مارپیچ می توانند به راحتی در خانه های مدرن جا شوند.)

این یک برداشت مدرن از پله‌های مارپیچ/دایره‌ای سنتی است که برای طرح‌های راه پله گوشه‌ای عالی است. پله های چوبی در مقابل دیوارهای سفید بسیار ساده و در عین حال زیبا به نظر می رسند.

6.طراجی باز پله چوبی دوبلکس

طراحی پله باز برای دوبلکس
(نردبان پله‌ای، پله‌های باز مناسب اتاق‌های نشیمن معاصر است.)

هر زمان که نیاز به استراحت داشتید، یک پله کوچک به پشت بام بروید. این ایده پشت این مجموعه پله‌های عجیب و غریب و در عین حال ساده است.

(افزودن برخی گیاهان در پایه راه پله ها همیشه ایده خوبی است.)

اکنون، این طرح پله باز برای دوبلکس برای دوستداران طبیعت در آنجا است! مجموعه گیاهان خود را تنظیم کنید و آنها را به زیبایی در سراسر پله ها نمایش دهید. هر بار که از پله ها بالا/پایین می روید احساس خوبی خواهید داشت.

7. طراحی پله های دوبلکس با نور محیط

طراحی پله دوبلکس با نور محیط
(افزودن مقداری نور محیط می تواند هم مفید و هم تزئینی باشد.)

حالا به راحتی در نیمه های شب از پله ها پایین بیایید بدون اینکه کل خانه را بیدار کنید! نور محیطی در شب به اندازه کافی پله ها را روشن می کند تا شما ببینید. هیچ امتیازی برای حدس زدن آن خیره کننده به نظر نمی رسد!

طراحی پلکان خانه دوبلکس با متریال

طراحی مراحل دوبلکس بر اساس متریال
(کف‌پوش‌های سرامیکی را در الگوهای مختلف برای اضافه کردن کمی به فضای داخلی اتاق نشیمن خود آزمایش کنید.)

سرامیک و چینی می توانند انتخاب های عالی برای راه پله باشند. آنها بادوام هستند و براقیت طبیعی دارند. درست مانند تصویر بالا، می‌توانید کف‌پوش‌های سرامیکی را با الگوهای توپر یا هندسی آزمایش کنید. شما همچنین می توانید با چوب یا سنگ مرمر ایمن بمانید. بیا یک نگاهی بیندازیم.

8. طراحی پله های دوبلکس از چوب

طراحی پله های دوبلکس در چوب
(هیچ چیز بیش از طراحی پله های چوبی برای دوبلکس جاودانه نیست.)

چوب طبیعی بادوام است و می تواند ظرافتی بی انتها به طراحی داخلی راه پله دوبلکس بدهد. همچنین، طرح های راه پله چوبی را می توان به راحتی تغییر داد تا متناسب با خانه های امروزی باشد.

9. طراحی پله های دوبلکس در سنگ مرمر

طراحی پله های دوبلکس در سنگ مرمر
(مرمر حتی به ساده‌ترین طرح‌های راه پله‌ها رنگی مجلل می‌بخشد.)

سنگ مرمر یک سنگ طبیعی است و برای مکان هایی که اغلب از خانه استفاده می شود مانند راه پله بسیار مناسب است. شما می توانید از بین طیف گسترده ای از کیفیت و پرداخت سنگ مرمر انتخاب کنید. همچنین، سنگ مرمر دارای درخشش طبیعی است که بی نظیر است.

10. طراحی پله های دوبلکس در گرانیت

طراحی مراحل دوبلکس در گرانیت
(کاشی های گرانیتی گزینه خوبی برای کسانی است که بودجه کمی دارند.)

گرانیت مانند سنگ مرمر بادوام است و در راه پله ها به همان اندازه زیبا به نظر می رسد. علاوه بر این، کاشی‌های گرانیتی صیقلی می‌توانند به‌طور یکپارچه با هر فضای داخلی خانه ترکیب شوند و ظاهر کل فضای شما را ارتقا دهند.

11. طراحی پله های دوبلکس با سیمان و موزاییک

طراحی پله های دوبلکس با سیمان و موزاییک
(این یک راه پله عالی برای کسانی است که بودجه محدودی دارند.)

ترکیبی کلاسیک برای هر طرح راه پله، سیمان و موزاییک، حال و هوای عالی مدیترانه ای را به خانه شما می آورد. خرده‌های ریز سنگ‌ها/لیوان‌های طرح‌دار مختلف را می‌توان روی پله‌های ساخته شده از سیمان به هم چسباند. در اینجا می توانید طرح های مختلفی را آزمایش کنید.

طراحی نرده پله دوبلکس به سبک

طراحی نرده پله دوبلکس به سبک
(نرده های راه پله باید با دکوراسیون کلی شما مطابقت داشته باشد.)

علاوه بر پشتیبانی، می توان با طرح های نرده نیز ظاهر خانه شما را زیبا کرد.

12. طرح نرده شیشه ای راه پله دوبلکس

طرح نرده شیشه ای راه پله دوبلکس
(نرده های شیشه ای همیشه زیبا و شیک خواهند بود.)

آیا شما از طرفداران بزرگ شیشه هستید؟ پس چرا آن را در طراحی راه پله خود وارد نکنید؟ نرده های شیشه ای براق و شفاف بسیار عالی به نظر می رسند و توهم فضا را در مناطق کوچک ایجاد می کنند.

13. طزاحی نرده چوبی در راه پله دوبلکس

طرح نرده راه پله دوبلکس در چوب
(نرده های چوبی می توانند به ظرافت خانه های قدیمی مدرسه بیفزایند.)

چوب یک ماده بادوام است. به همین دلیل است که آنها همیشه یک انتخاب مطمئن برای راه پله هایی با اندازه های مختلف و زیبایی شناسی هستند.

14. طرح نرده پله دوبلکس آنتیک

طرح نرده پله دوبلکس آنتیک
(آهن فرفورژه راهی عالی برای ساختن طرح های پلکان قدیمی است.)

راه پله های فرفورژه با گل و انواع دیگر نقوش انتخابی بسیار محبوب در آن روزگار بود. با راه پله های پیچ در پیچ و مارپیچ در آهن فرفورژه، کمی از سال گذشته را به ارمغان بیاورید.

15. طراحی نرده راه پله دوبلکس معاصر

طراحی نرده راه پله دوبلکس معاصر
(نرده های استیل راه پله به خوبی با اتاق نشیمن به سبک مدرن مطابقت دارد.)

یکی دیگر از مواد طراحی نرده همه کاره، میله های فولادی، بادوام هستند و در عین حال دارای درخشندگی طبیعی هستند که در هر دکوراسیونی خوب به نظر می رسد. البته می توانید با نرده های چوبی نیز آزمایش کنید.

16. طراحی نرده مینیمال

طراحی نرده مینیمال
(طرح های راه پله حداقل برای کسانی که سازه های تمیز را ترجیح می دهند مناسب است.)

حداقل لزوما به معنای خسته کننده نیست! به عنوان مثال، شما می‌توانید مینیمال باشید و در عین حال پله‌هایی مانند تصویر بالا داشته باشید!

17. طرح پله دوبلکس کوچک

راه پله دوبلکس چوبی
(طرح های راه پله دو طرفه برای فضاهای کوچک عالی هستند.)

اگر از تنگنای فضا در حال فروپاشی هستید، در اینجا یک نکته برای طراحی راه پله خانه دوبلکس صرفه جویی در فضا برای شما آورده شده است. یک پله کوچک نردبان مانند یا یک راه پله دو طرفه را در گوشه ای از خانه امتحان کنید. همچنین، سعی کنید مطمئن شوید که یک پنجره در نزدیکی شما وجود دارد، که باعث ایجاد توهم فضای گسترده می شود.

(پله های نردبان مانند یک انتخاب عالی برای اتصال قسمت زیر شیروانی شما با بقیه خانه هستند.)

طراحی ساده و تمیزی که سودمند است و هدف خود را برآورده می کند – از یک خانه کوچک چه چیز دیگری می خواهید؟

18. طرح پله دوبلکس سالن اصلی

طراحی پله دوبلکس تالار اصلی
(طراحی راه پله برای سالن اصلی باید بتواند بیانیه ای داشته باشد.)

این پله های طراحی اتاق نشیمن خانه دوبلکس مجلل از سنگ مرمر سفید ظریف ساخته شده است و جلوه ای مجلل به سالن می دهد. نورپردازی سفید محیط و نرده شیشه ای به زیبایی این پلکان بیانی افزوده است.

طراحی دیوار پله دوبلکس

قیمت پله چوبی
(طرح های دیوار راه پله خانه دوبلکس برای جبران کمبود فضا سفارشی شده است.)

به این دیوار روستایی سنگ‌ریزه‌شده زیر پله‌ها نگاه کنید. آنها به زیبایی رنگ خاکستری پله ها را تکمیل می کنند. گیاهان گلدانی بامزه رنگی به دیوارهای سفید مجاور اضافه می کنند. دیوارهای آجری و دیوارهای بافت دار نیز گزینه های عالی برای طراحی دیوار راه پله دوبلکس هستند.

راه پله ها در واقع بخش بزرگی از فضای داخلی خانه شما هستند، به خصوص اگر خانه بزرگی دارید. منطقه راه پله خود را به نقطه کانونی راهرو خود تبدیل کنید، و شما مرتب می شوید!

برای سفارش انواع پله چوبی و، نرده چوبی و پله چوبی دوبلکس می توانید با همکاران ما در گروه مهندسی آژمان در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =