تازگی و زیبایی گل‌ها همیشه به عنوان یکی از جلبه‌های مهم در زندگی انسان‌ها شناخته شده است. با گسترش فرهنگ کشاورزی شهری، ایده ایجاد فضاهای سبز و زیبا در داخل منازل نه تنها به عنوان یک ضرورت بلکه به عنوان یک هنر و شگفتی در نمایش گل‌ها پشت پنجره‌ها به وجود آمده است. یکی از راه‌حل‌های آسان و جذاب برای به اشتراک گذاشتن این زیبایی با دیگران، ایجاد فلاور باکس پشت پنجره می‌باشد.

فلاور باکس پشت پنجره، همانند یک تابلو زنده و پر رنگ، فضایی جذاب و دلفریب را برای ما به وجود می‌آورد. این ایده نه تنها به افراز زیبایی محیط زندگی کمک می‌کند بلکه با ایجاد یک ارتباط مستقیم با طبیعت، احساس آرامش و شادابی را به داخل منزل می‌آورد.

در این مقاله، به بررسی ایده‌های خلاقانه و کاربردی برای ایجاد فلاور باکس پشت پنجره می‌پردازیم. از طراحی‌های ساده و مدرن گرفته تا انتخاب گل‌ها و چیدمان آنها، همه جنبه‌های این هنر زیبا را بررسی خواهیم کرد. با ما همراه باشید تا در دنیایی از رنگ و بو، ایده‌هایی خلاقانه را کاشف شده و به دنیایی پر از انرژی مثبت و سرزندگی وارد شویم.

 

همچنین برای اطلاعات بیشتر و دیدن نمونه ها می توانید به صفحه فلاور باکس چوبی ما مراجعه کنید.

فلاور باکس پشت پنجره

فلاور باکس پشت پنجره

به عنوان مثال، شما می توانید از گل‌های سبز تا رنگ های زنده و روشن استفاده کنید تا جلوه ای طبیعی و خنک را در منظره پنجره خود ایجاد کنید.

همچنین، می توانید از گیاهان با گل های رنگارنگ استفاده کنید تا نما رنگارنگ و شاداب را تقدیم کنید. همچنین می توانید یک ترکیب از گل های علفی و گل های واقعی استفاده کنید تا تنوع و زیبایی به گلدان های شما ببخشید.

پلاستیک برای تولید گلدان های بسیار محبوب استفاده می شود، اما در صورت تمایل می توانید از مواد دیگری نیز استفاده کنید مانند سرامیک، چوب و فلز. اندازه گلدان ها هم می تواند متنوع باشد.

شما می توانید یک گلدان بزرگ برای تعداد زیادی گل استفاده کنید یا چند گلدان کوچک را در کنار یکدیگر قرار دهید. انتخاب شکل و سایز گلدان ها به سلیقه شما بستگی دارد و می تواند به جلوه کلی پنجره شما افزوده شود.

بنابراین، در انتخاب فلاور باکس برای پنجره خود، حس خلاقیت خود را اعتماد کنید و از جزئیات محیط و طرح های مختلف بهره ببرید. در نهایت،مطمئن شوید که گلدان ها و گل ها با سبک و دکوراسیون داخلی خانه شما سازگار هستند تا همه چیز به هم وصل شود و دید بصری خوبی ایجاد کنند. ویژگی ها و خواسته های خود را در نظر بگیرید و شروع به ایجاد بهترین فلاور باکس برای پنجره های خانه خود کنید!

حتما این مقاله را نیز مطالعه کنید
فلاورباکس چوبی گلدان چوبی ساخته شده از متریال طبیعی
ایده فلاور باکس پنجره

فلاور باکس چوبی یکی از مواردی است که از نظر زیبایی شناسی در آزمون زمان ایستاده است و طراحی ساده زیر هر بار مورد توجه قرار می گیرد. می‌توانید کرنش چوبی را که انتخاب می‌کنید تغییر دهید تا ظاهری متفاوت به جعبه مستطیلی بدهید. قبل از تصمیم گیری نهایی برای شروع پروژه، مطمئن شوید که جعبه مکمل ابعاد پنجره است.

فلاور باکس پشت پنجره

این فلاور باکس پنجره‌ای شیک و ظریف، مدرن‌تر، ساده‌تر و با کلاس تر، به دلایل خوبی به رنگ خاکستری پوشانده شده‌اند. در اینجا، بیشتر از خود جعبه، این گل‌ها و سبزی‌های موجود در آن هستند که در نهایت توجه را به خود می‌ربایند. ما همچنین لمس هندسی اندکی را که این طرح به پنجره سنتی می آورد را دوست داریم.

این فلاور باکس پشت پنجره مدرن، همه چیز را بدون عارضه و هوشمند نگه می دارد. این طرح شکوفایی های غیر ضروری را از بین می برد و جعبه محکمی دریافت می کنید که در فصول سال به خوبی به شما خدمت می کند. اگر می خواهید یک گلدان پنجره ای مناسب با طیف گسترده ای از سبک ها داشته باشد، این یک انتخاب عالی است. در سمت دیگر این طیف، کاشت با روکش الگوی شورون قرار دارد. دنج، خلاقانه و به راحتی توجه را به خود جلب می کند، این کاشت به سبک جغرافیایی یک موفقیت مدرن است!

کاشت-جعبه-جعبه-گل-کامل-برای-پنجره-کلاسیک-خانه
باطریقه-شورون-طرح-خودکار-جعبه-گل-کاذب-به راحتی توجه را جلب کنید

اگر به دنبال یک فلاور باکس پنجره واقعاً کلاسیک هستید که کوچک و مناسب فضا باشد، تعداد کمی به طراحی فوق العاده زیر نزدیک می شوند. جذابیت جاودانه خاصی در مورد کاشت کار با روکش مضطرب و رنگ پاستلی آن وجود دارد. یک گلدان پنجره عالی اگر تا به حال وجود داشته باشد!

فلاور باکس پنجره کلاسیک

بار دیگر به سمت انتهای طیف مدرن تر حرکت می کنیم، فلاور باکس های زیر تماماً به رنگ مشکی و ساخت آن به روشی مینیمال است. این یکی در خانه های معاصر با پنجره های مدرن شیک بهترین به نظر می رسد . گل‌ها در اینجا رنگ را به محیطی خنثی می‌آورند و نما را تازه می‌کنند.

کاشت پنجره ای مدرن و مقرون به صرفه برای خودتان بسازید

فلاور باکس چوبی پالت چوبی یکی از مواردی است که به روش های مختلف محیط را آسان می کند. همچنین پروژه ای است که کار با آن بسیار آسان است و تکمیل آن بیش از یک آخر هفته طول نمی کشد. اما کسانی که علاقه مند به رفتن به مسیر بالا بردن چرخه و استفاده مجدد هستند، می توانند کاشت های جعبه گل در کشوهای بالا را امتحان کنند. هر دو پروژه به یک اندازه سرگرم کننده هستند و از چیزهای قدیمی و دور انداخته شده استفاده خوبی خواهند کرد.

حتما این مقاله را نیز مطالعه کنید
طراحی روف گاردن کوچک
فلاور باکس پشت پنجره چوبی
فلاور باکس برای پشت پنجره

طرح های خلاقانه و هوشمند

ما در گروه مهندسی آژمان به خلاقیت در طراحی گلدان‌های جعبه‌ای خود افتخار می‌کنیم. گلدان‌های پالت آبشاری، نمونه‌ای از این خلاقیت هستند که به عنوان یک عنصر مستقل، به زیبایی در هر فضایی جای می‌گیرند.

چه در کنار پنجره، چه در حیاط و چه در ورودی منزل، این گلدان جلوه‌ای چشم‌نواز به محیط شما می‌بخشد.

قابلیت اضافه کردن گل از داخل و خارج گلدان، انعطاف‌پذیری و کارایی آن را دوچندان می‌کند.

ایده آبشاری پالت DIY-گل کاشت

گلدان چوبی با طرح‌های شیک و زیبا، فضایی دلنشین و چشم‌نواز در منزل شما خلق می‌کنند. این جعبه‌ها، چه برای نگهداری یک گیاه کوچک و چه برای گل‌های متعدد، ظاهری نفیس و مدرن دارند.

اگر به دنبال ارتقای دکوراسیون منزل خود هستید، فلاورباکس‌های مثلثی انتخابی ایده‌آل هستند. این جعبه‌ها با طراحی هندسی خود، کنتراست زیبایی به فضا می‌بخشند و ظاهری مدرن و شیک به آن می‌دهند. فلاورباکس‌های مثلثی را می‌توانید به عنوان گلدان‌های هوشمند یا حتی جعبه‌های گل کوچک برای پنجره خود استفاده کنید.

فلاور باکس پشت پنجره طرح شورون نیز انتخابی عالی برای کسانی هستند که به دنبال فضایی سبک و ظریف با حال و هوای جغرافیایی هستند. این طرح با خطوط زیگزاگ خود، حس پویایی و حرکت را به فضا القا می‌کند.

فلاور باکس مثلثی
ایده فلاورباکس های مثلثی شیک 

کاشت پله ای زیر چقدر زیبا به نظر می رسد؟ و حتی بخش بهتری از این است که هزینه ساخت آن بیش از 10 دلار نخواهد بود. در مورد صرفه جویی در پول نقد و سیاره به طور همزمان صحبت کنید و این کار را با درخشش چند سطحی و فضای سبز فراوان انجام دهید.

اگر یک گلدان پلکانی می خواهید و متراژ مربعی برای ذخیره ندارید، طرح آویز زیر یک جایگزین فوق العاده و کاربردی است. این یک بار دیگر یک گلدان است که به خوبی در کنار پنجره قرار می گیرد یا حتی می تواند بخشی از ورودی یا حیاط خلوت باشد. شما حتی می توانید از آن برای پرورش یک باغ گیاهی در آشپزخانه به راحتی استفاده کنید.

ایده جعبه‌های کاشت-طبقه‌ای شگفت‌انگیز
ایده جعبه های کاشت طبقه ای شگفت انگیز

پالت چوب آنقدر پایه همه کاره است که به سختی می توان از آن در طیف گسترده ای از کاشت های DIY استفاده کرد. با شکوه و عظمت بار دیگر در اینجا ظاهر می شود، این پالت پالت DIY یکی از مواردی است که ساخت آن آسان است و همچنین از گلدان های اضافی که در خانه خود دارید استفاده می کند.

چوب و فلز ترکیبی عالی در مورد فلاورباکس ها هستند و این ترکیبی است که حتی در زمانی که مجبور نیستید کاشت را کنار پنجره قرار دهید بهتر عمل می کند. و در صورتی که نمی خواهید یک گلدان باکس به دیوار کنار پنجره آویزان شود، کاشت کشوهای ارتقا یافته یک انتخاب هوشمندانه است که همچنین دارای رنگ و بوی سنتی است.

حتما این مقاله را نیز مطالعه کنید
بهترین متریال برای ساخت فرنیچر روف گاردن کدام است؟
چه سالاد و چه سبزیجات، این کاشت DIY در همه جا کار می کند
گل یا سبزیجات، این جعبه گل در همه جا کار می کند

این گلدان پر از گل، وقتی در ایوان جلویی قرار می گیرد، این گلدان به سبک جعبه ای بهترین راه برای پذیرایی از مهمانان شماست. البته می توان از آن به عنوان گلدان باکس کنار پنجره نیز استفاده کرد. افزودنی محکم و پایدار که تاثیر بصری زیبایی ایجاد می کند.

زمان نگاه کردن به آن سوی پنجره است

بله، فلاورباکس های چوبی برای پنجره عالی هستند، اما شما می توانید از این فراتر رفته و به هر قسمت از خانه خود یک فلاورباکس اضافه کنید.

آویزان کردن گلدان‌ها با گل در اطراف خانه یک شروع عالی است و می‌توانند هر اتاقی را بدون تجاوز به متراژ خانه زنده کنند. اگر عاشق چیزی استوارتر، چوبی‌تر و دائمی‌تر هستید، یک جعبه کاشت بزرگ با چوب تیره باید این کار را انجام دهد. یکی احساس سبکی و هوا می کند و دیگری فضایی را که زینت می دهد لنگر می اندازد!

آویزان-کار-کاشت-کار-با-گل-را می توان در هر جایی قرار داد
گلدان های آویزان با گل را می توان در هر مکانی قرار داد
فلاور باکس چوبی
این زیبایی چوب است که جذابیت بیشتری به طراحی فلاورباکس می دهد

پیدا کردن گلدان های که مدرن ، مینیمال و ساخت آسان باشند، چندان آسان نیست. این حتی زمانی که چوب در معادله درگیر است، صادق تر است. اما این کاشت باکس ساده و شیک قانون را شکست می دهد و رنگ سفید آن بدیهی است که در رسیدن به نتیجه لازم بسیار کمک می کند.

 

کاشت مونوگرام سرو پر از گل ، مبتکرانه، منحصر به فرد و جذابیت شخصی را به ورودی می آورد. طرح زیر عبارت «K» را نشان می‌دهد، اما با تغییر در طراحی پروژه، می‌توانید الفبای مورد نظر خود را به‌ صورت هجی بسازید. انجام این کار همیشه یک گام تطبیقی ​​آسان نیست، اما باید برای صنعتگران سطح پیشرفته قابل دستیابی باشد.

از پنجره‌ها و ورودی، به حیاط خلوت می‌رویم و درام‌کار قدیمی بازسازی‌شده و ارتقا یافته، چیزی شبیه به ایده‌های پیش پا افتاده و ارتقا یافته نیست. این گلدان کوچک که با چوب پوشانده شده است، به طور دقیق یک طرح جعبه نیست، اما همه ما در مورد خم کردن قوانین و امتحان کردن چیزی استثنایی هستیم!

تبدیل یک طبل-و-تکه-چوب-قدیمی-به-کاشتکار-هوشمند
تبدیل یک سطل قدیمی و قطعات چوب به یک گلدان مدرن

گلدان جعبه ای که از چوب ساخته شده و می تواند به عنوان میز کناری هم در اتاق نشیمن و هم در عرشه بیرون استفاده شود، یکی از مواردی است که می تواند مفید باشد. صاحبان خانه‌هایی که به دنبال فلاورباکس وسیع‌تر و جادارتر برای همه گیاهان گلدار خود هستند، ایده کاشت سدر و فولاد را دوست خواهند داشت، در حالی که کاشت گل باریک که می‌تواند روی نرده‌ها و نرده‌های حصار قرار بگیرد، انتهای دیگر طیف فضایی را بررسی می‌کند. ضربات مختلف برای افراد مختلف!

جعبه-کاشت-کار-باحال-که-می-توان-به-عنوان-میز-کنار-هم-استفاده شود
DIY-جعبه-کاشت-کار-مدرن-پرورش-ساخته-از-سدر-و-استیل
جعبه گلکاری که ساخت آن بسیار آسان است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − چهار =