مبلمان عالی فضای باز راحتی و عملکرد را برای فضاهای بیرونی شما به ارمغان می آورد. با یک میز جادار و صندلی های راحت، یک پاسیو سنگی اولیه را می توان به یک مقصد غذاخوری در فضای باز تبدیل کرد. یک ایوان را با یک مبل حصیری و صندلی گهواره ای کلاسیک بپوشانید، هر دو با کوسن های مخملی پوشیده شده اند، و می تواند به سرعت تبدیل به اتاق دوم خانواده در ماه های هوای گرم شود. وقتی با مبلمان مناسب پاسیو تکمیل شود، حتی فضاهای کوچک مانند بالکن ها و باغ های جیبی شما را به بیرون دعوت می کند. از نکات زیر برای انتخاب بهترین مبلمان پاسیو برای فضای خود استفاده کنید. برنامه ریزی متفکرانه به حیاط خلوت شما کمک می کند تا مکان مورد علاقه جدید شما برای استراحت ، غذاخوری و سرگرمی باشد.

مبلمان فضای باز

1. فهرستی از نیازهای مبلمان فضای باز تهیه کنید

با فکر کردن به نحوه عملکرد فضای بیرونی خود شروع کنید. آیا می خواهید آن را در شب های گرم تابستان به عنوان یک منطقه غذاخوری استفاده کنید ؟ آیا قصد دارید مهمانی شام بعدی یا جشن تولد فرزندتان را در این فضا برگزار کنید؟ یا آیا یک گوشه مطالعه آرام را در اتاق بیرونی خود تصور می کنید؟

فهرستی از فعالیت هایی که می خواهید در فضا انجام دهید تهیه کنید و از آن به عنوان راهنمایی برای تعیین نوع مبلمان پاسیو استفاده کنید. اگر وظیفه اصلی پاسیو 12×16 فوتی شما میزبانی از کوکتل های عصرانه معمولی است، برای مثال نیازی به میز ناهارخوری نیست. درعوض، صندلی‌های راحت، چند میز کناری و یک آتش‌دان را انتخاب کنید.

مبلمان فضای باز

2. قبل از خرید، صندلی در فضای باز را امتحان کنید

پیشنهاد: خرید نیمکت چوبی

هنگام خرید صندلی پاسیو و مبل، حتما قبل از خرید آن بنشینید. مبلمان پاسیو احتمالاً به طور منظم استفاده می شود، به خصوص در ماه های گرم تر، بنابراین ضروری است که صندلی راحت باشد. اگر پاسیو خود با مبلمان ناخواسته تجهیز شده باشد، شما و مهمانانتان کمتر از آن لذت خواهید برد. برای حداکثر راحتی، به دنبال تکه هایی با کوسن های مخمل خواب دار روی صندلی ها و پشتی ها یا مبلمان فلزی و چوبی دنج با بالش های کرکی باشید. مطمئن شوید که همه پارچه ها در برابر آب و هوا مقاوم هستند تا از رنگ پریدگی یا رشد کپک جلوگیری شود .

خرید مبلمان فضای باز

3. به سراغ مبلمان فضای باز Easy-Care بروید

بیشتر ساعات بیرون از منزل را برای لذت بردن از فضای زندگی خود به جای نگهداری از مبلمان رزرو کنید. مبلمان پاسیو با مراقبت آسان را جستجو کنید تا نیاز به نگهداری را به حداقل برسانید. بیشتر قطعات فلزی، چوب ساج، سدر و حصیری که در هر شرایط آب و هوایی قرار دارند، از هر چیزی که طبیعت سر راهشان می اندازد، خسته نمی شوند. با کمی تمیز کردن منظم ، مبلمان ساخته شده با استفاده از این مواد بخشنده برای سال ها فوق العاده به نظر می رسند. همچنین می‌توانید مبلمان پاسیو را با کوسن‌های فضای باز و بالش‌هایی با روکش‌های جداشدنی که به راحتی در ماشین لباس‌شویی پرتاب می‌شوند، تزئین کنید.

مبلمان فضای باز

4. محل نگهداری مبلمان پاسیو خود را در نظر بگیرید

پیشنهاد: فرنیچر روف گاردن

با نگهداری مبلمان پاسیو خود در یک مکان محافظت شده در فصل خارج از فصل، سال ها به عمر آن بیافزایید . یک گاراژ، زیرزمین یا سوله از قطعات در برابر عناصر محافظت می کند تا از آسیب یا سایش اضافی جلوگیری کند. حتی سخت‌ترین مبلمان پاسیو، مانند صندلی‌های چوب ساج یا نیمکت‌های فرفورژه، در صورت عدم استفاده در انبار، ماندگاری بیشتری خواهند داشت. اگر فضای ذخیره‌سازی شما محدود است، به دنبال مبلمان پاسیو باشید که تا می‌شوند یا به راحتی می‌توان آن‌ها را برای ذخیره‌سازی فشرده جدا کرد. صندلی‌های روی هم می‌توانند به حداکثر رساندن فضای ذخیره‌سازی پس از پایان فصل پاسیو کمک کنند.

اجرای مبلمان فضای باز

5. رنگ ها را با دکوراسیون فضای باز خود مطابقت دهید

هنگام خرید مبلمان پاسیو، به رنگ های خنثی یا رنگ های طبیعی چوب محدود نمی شوید. قطعات حصیری، چوبی و فلزی اکنون در طیف گسترده ای از پوشش های رنگارنگ عرضه می شوند. به دنبال اثاثیه‌ای باشید که رنگ‌ها را در محوطه‌سازی ، نمای بیرونی خانه یا سایر دکورهای بیرونی شما پیدا می‌کند. اگر نمی‌توانید رنگ مناسب را در فروشگاه پیدا کنید، یک رنگ‌کاری DIY می‌تواند به سرعت مبلمان پاسیو را با هر رنگی که می‌خواهید جذاب کند. برای ماندگاری طولانی‌ترین رنگ، رنگ‌های پررنگ‌تری را برای کوسن‌ها و قطعات برجسته رزرو کنید. این اقلام احتمالاً کمتر مورد استفاده قرار می گیرند و در نتیجه سایش کمتری دارند و هزینه جایگزینی آنها نیز کمتر است.

خرید مبلمان فضای باز

6. روی مبلمان فضای باز با کیفیت سرمایه گذاری کنید

پیشنهاد: فرنیچر فضای باز

ضرب المثل قدیمی «هر چه پول می پردازی به دست می آورید» عموماً در مورد مبلمان پاسیو صادق است. به عنوان مثال، صندلی های پلاستیکی رزینی یا میزهای کناری، ممکن است در قفسه عالی به نظر برسند و ظاهر زیبای خود را برای یک یا دو سال زیر نور خورشید حفظ کنند، اما به مرور زمان شکننده می شوند و رنگ پر جنب و جوش خود را از دست می دهند. همین امر در مورد برخی از محصولات چوبی و قطعات حصیری نیز صادق است. قبل از خرید بزرگ، با احتیاط خرید کنید، گزارش ها و نظرات مصرف کننده را بررسی کنید. اگر به بودجه خود پایبند هستید ، برای خرید وسایلی که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند، برنامه ریزی کنید، مانند یک صندلی راحت پاسیو یا یک میز ناهار خوری بادوام. می توانید در لوازم جانبی کوچکتر مانند بالش و میزهای برجسته صرفه جویی کنید.

قیمت مبلمان فضای باز

7. فرش های فضای باز را برای رنگ و راحتی اضافه کنید

مبلمان پاسیو را با قرار دادن آن بر روی فرشی با شرایط آب و هوایی زمینی کنید. پیشرفت‌های نساجی در سال‌های اخیر بسیاری از فرش‌های خشک‌شونده در فضای باز را به بازار آورده است. فرشی نرم و غنی از بافت، راحتی فضای داخلی را به پاسیو یا عرشه شما می بخشد. رنگ و طرحی را انتخاب کنید که با سایر مبلمان و دکور شما هماهنگ باشد تا فضای بیرونی شما را به هم گره بزند. قبل از خرید مطمئن شوید که برای استفاده در فضای باز رتبه بندی شده است.

قیمت مبلمان فضای باز

8. مبلمان فضای باز دو منظوره را جستجو کنید

به دنبال مبلمان فضای باز مقاوم باشید تا از فضا و بودجه خود نهایت استفاده را ببرید. قطعاتی که چندین هدف را انجام می دهند می توانند نیاز به خرید مبلمان اضافی را از بین ببرند و فضای بیشتری را برای فعالیت های مورد علاقه شما در فضای باز بگذارند . به عنوان مثال، یک صندلی عثمانی یا باغچه می تواند به عنوان صندلی اضافی برای مهمانان دو برابر شود. یک نیمکت ساده می تواند به تنهایی یا دنج تا یک میز ناهار خوری در فضای باز قرار بگیرد. مبلمان پاسیو را با در نظر گرفتن عملکرد انتخاب کنید تا از فضاهای بیرونی که اغلب استفاده می شود، استفاده کامل را ببرید.

برای خرید و اجرای مبلمان فضای باز می توانید با کارشناس ما در تماس باشید.

3 دیدگاه در “مبلمان فضای باز و 8 نکته مهم قبل از خرید مبلمان فضای باز

  1. Annakef گفت:

    Hellо аll, guуs! Ι know, my messagе mау bе toо ѕpесific,
    But mу sіstеr fоund nісе man herе and thеy mаrrіеd, ѕo hоw about mе?! 🙂
    Ι аm 24 уeаrs оld, Annа, frоm Ukrаіnе, I knоw Εngliѕh аnd Gеrmаn lаnguаgeѕ also
    Αnd… Ι hаve spеcіfіс disеaѕe, namеd nуmphomаnіa. Whо knоw what iѕ this, cаn undеrstаnd mе (bettеr to ѕay it іmmedіately)
    Αh yеs, I cоok vеrу taѕtу! аnd Ι lоve not оnlу соok ;))
    Im real gіrl, not prоѕtіtute, and lоokіng fоr ѕeriоuѕ аnd hot rеlatiоnѕhiр…
    Αnywaу, уou can find mу рrofіlе herе: http://centtera.tk/user/56450/

  2. CatherinaTor گفت:

    Неllо all, guyѕǃ Ι know, my meѕsagе mау bе toо ѕрecіfіc,
    Βut mу sister fоund nice mаn here аnd theу mаrrіеd, ѕо hоw аbоut me?! 🙂
    I am 24 уears old, Саthеrina, from Ukrainе, Ι knоw English аnd Gеrman languagеѕ alsо
    And… Ι have spесіfіc disеаѕe, nаmed nymрhоmаnia. Who knоw whаt iѕ this, сan underѕtand mе (better to ѕаy it immеdіatelу)
    Аh уes, Ι coоk verу tаѕty! аnd Ι lоve not оnly соok ;))
    Ιm real girl, nоt prоstitute, and lооkіng fоr sеriоus and hоt relatіоnship…
    Anyway, you саn fіnd my рrofіlе here: http://buscyrehodeno.cf/user/83426/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + نوزده =