نرده چوبی باغچه اغلب به عنوان نرده های بیرونی زمین ها استفاده می شود و حتی در داخل باغ ها برای ایجاد فضاهای کوچک محبوبیت بیشتری دارد.

در این مورد، حصار باغ نیز عملکرد بسیار خوبی دارد. رایج ترین نرده چوبی است. همچنین می توانید پانل های نرده چوبی را برای نرده های لاملا خریداری کنید. نرده های چوبی بیشتر از گونه های چوبی مانند کاج، صنوبر یا کاج اروپایی ساخته می شوند. از مزایای نرده های چوبی می توان به زیبایی عالی و فرم های متنوع آن اشاره کرد. اما از نظر مراقبت و نگهداری به توجه بیشتری نسبت به نرده های آجری، سنگی یا فلزی نیاز دارند.

نرده چوبی باغچه

پیشنهاد می شود: پله چوبی             پله چوبی دوبلکس

نرده های چوبی – محوطه اطراف خانه را حصار بکشید

نرده ریلی برای حصار بیرونی قطعه

نرده چوبی باغچه یکی از محبوب ترین و مستحکم ترین نرده های چوبی است. بنابراین، اغلب به عنوان حصار خارجی قطعه برای محدود کردن محیط باغ استفاده می شود. چنین نرده ها در خانه های روستایی مناسب هستند. حصار باغ بر اساس ساختاری است که در آن تخته های عرضی بین دهانه های حصار چوبی ثابت شده است. تخته ها به صورت عمودی بر روی تخته های عرضی به نام ریل نصب می شوند. نرده های چوبی یک راه حل بسیار محبوب هستند.

حصار بلند که به حدود 120 سانتی متر می رسد، یک راه حل عالی به عنوان حصار خارجی طرح است. از نرده پایینی با ارتفاع تقریبی 45 تا 60 سانتی متر می توان به عنوان مثال برای جداسازی بخش های جداگانه باغ استفاده کرد. پیکت چوبی سبک وزن است و به راحتی جمع می شود. به طور کامل دید را محدود نمی کند، اما به اندازه کافی محکم است تا به طور موثر از طرح در برابر آفات محافظت کند. قیمت نرده در ابعاد 100 در 180 سانتی متر از حدود 65 PLN شروع می شود. یا شاید شما به حصاری ساخته شده از مش علاقه مند شوید؟

ریل های چوبی می توانند سازه های آجری یا سنگی را نیز پر کنند. سازه ای ساخته شده از ریل های چوبی متصل به زوایای متقاطع فلزی که دهانه های حصار بتنی را به هم متصل می کند. این راه حل رایج است. با قابلیت اطمینان و زیبایی شناسی بالا مشخص می شود.

نرده چوبی شکار

نرده های چوبی شکار دارای تیرهای توپر، ضخیم و عمودی هستند که دهانه های نرده نیمه شفاف به آنها متصل می شوند. طول حصارها 2-2.5 متر است. به همین دلیل از سایر نرده ها بلندتر هستند. این نوع نرده ها نسبت به حصار پیکت پایین تر است. نرده های چند چوبی معمولاً به ارتفاع حدود 80 تا 100 سانتی متر می رسند، اگرچه نرده های پایین تر نیز وجود دارند که می توانند برای جداسازی مناطق در باغ استفاده شوند. انواع نرده های شکار مانند قفس در بازار موجود است.

حصار چوب شکار برای محصور کردن مناطق بزرگتر از زمین و مناطق با چمن غالب استفاده می شود. این نوع نرده چوبی برای باغ های طبیعی، روستایی و جنگلی به خوبی کار می کند. از نرده های چوبی شکار نیز می توان برای جداسازی مناطق جداگانه در باغ استفاده کرد. یک حصار شکار کم ارتفاع و در قفس می تواند به عنوان حصار زمین بازی کودکان استفاده شود.

نرده چوبی باغچه شکار می تواند مرز طرح را مشخص کند یا به عنوان یک تزئین عمل کند. اما باغ را نمی پوشاند و در برابر جوندگان محافظت نمی کند. لیست قیمت چنین حصاری با اندازه های کوچک حدود 24 PLN برای 1 متر در حال اجرا است. از سوی دیگر، نرده های چوبی شکار برای حصارهای زمینی حدود 150 PLN برای دهانه 2 متری هزینه خواهند داشت.

سایر نرده های چوبی برای حصار طرح – پانل های نرده چوبی

انواع دیگر نرده های چوبی که می توانیم برای حصار زمین خود از آنها استفاده کنیم نرده های لاملا، حفاظ و پانل هستند. بر خلاف نرده های چیدن و شکار، دهانه ای ندارند. پانل های حصار چوبی آنها دیوارهای محکمی را تشکیل می دهند. آنها یکی از بلندترین پرچین ها هستند، می توانند حدود 150-200 سانتی متر ارتفاع داشته باشند و ارتفاع آنها بستگی به مدل دارد. ساختار این نرده ها از پنل های چوبی و سبک وزن ساخته شده است. آنها در باغ های شهر به خوبی عمل می کنند. آنها محافظت مؤثری در برابر باد و حیوانات وحشی ارائه می دهند.

نرده های روباز گروهی از نرده های لاملا، سپر و پانل هستند که در آن پانل های حصار چوبی با تزئینات اضافی، به عنوان مثال، یک قوس یا یک توری ترکیب می شود. این نوع پانل های چوبی حصار بسیار مناسب باغ های شهری، مختلط و مدرن است. چنین نرده های چوبی می توانند لبه باغ را مشخص کنند و باغ را سایه بزنند.

نرده های چوبی، پانل شده، حفاظ و سوراخ دار باغ در محدوده 50 تا 200 PLN برای پانل حصار قیمت دارند. قیمت تا حد زیادی به موادی که حصار از آن ساخته شده و طراحی بستگی دارد. پانل های حصاری بسیار ساده از چنین نرده ها از چند ده زلوتی یا به قیمت چند صد زلوتی تزئین شده است.

همچنین بخوانید:اهمیت استفاده از نرده چوبی

نرده چوبی – در باغ خانه استفاده می شود

نرده لامل برای باغ – پانل های نرده چوبی

نرده چندلایه نوعی نرده چوبی است که از تخته ساخته می شود. برای این نوع نرده ها می توانید پانل های نرده چوبی را خریداری کرده و خودتان نصب کنید. حصار لاملا چوبی را می توان محکم بافته یا روباز کرد. می تواند به عنوان یک ساختار مستقل عمل کند، اما در عین حال پرکننده بین دهانه های آجری باشد.

نکاتی درباره نرده چوبی باغچه

به ویژه حصار لاملا قوسی برای استفاده تزئینی در باغ بهترین است. این نوع نرده های چوبی روباز دارای عملکرد تزئینی خاصی است. پانل های نرده چوبی حصار چند لایه به خوبی معماری باغ را کار می کنند. با تشکر از آنها، می توانید گوشه هایی را برای کباب کردن، به عنوان مثال، در باغ ایجاد کنید.

حصارهای باغ لاملا همچنین می توانند به عنوان حصار خارجی کل قطعه مورد استفاده قرار گیرند، به عنوان مثال. بین دهانه های آجری، با چیدمان پانل های نرده بر روی فونداسیون. پانل حصار لایه ای در محدوده 100 – 200 PLN قیمت دارد. همچنین لیست قیمت انواع نرده ها را بررسی کنید.

نرده کرکره ای در باغ

نرده چوبی در باغ، نوع خاصی از نرده چوبی است که در باغ ها استفاده می شود. این بر اساس اصل قرار دادن پرده های چوبی در یک قاب چوبی ساخته شده است.

بیشتر در قسمت هایی از باغ که در آن استراحت می کنید استفاده می شود. آنها را می توان در روزهای گرم و به عنوان محافظت از چشمان کنجکاو همسایگان استفاده کرد. وقتی می خواهیم گیاهان گوشه خود را با خورشید کنار هم بیاوریم، می توانید این پرده ها را آشکار کنید.

قیمت نرده لوور بستگی به کیفیت آن، نوع چوب و اندازه آن دارد و به طور متوسط ​​300 PLN است.

حصار باغ نیم رول، حصار توری و حصار باغ بامبو

نرده های چوبی نیم رول عناصر تزئینی عالی باغ هستند. نرده های نیمه رول باغ می توانند عناصر باغ مانند تخت گل، کف یا چمنزار را به روشی بسیار زیبا از هم جدا کنند. این نوع حصار باغ بسیار کم ارتفاع حدود 10 تا 20 سانتی متر است و ساخت آن بسیار ساده است. به زبان ساده می توان گفت که شبیه مینیاتورهای یک حصار سنتی هستند. معمولا طولانی ترین ریل ها به سادگی در زمین دفن می شوند. به دلیل تماس آن با زمین، دوام این گونه نرده ها تنها برای چندین سال تخمین زده می شود. و این با وجود اشباع مکرر. قیمت نرده نیم شفت حدود 25 PLN برای هر متر خطی است.

نرده های روباز با توری از لت های چوبی نازک ساخته شده اند که بسیار متراکم به یکدیگر چسبیده اند. چنین حصاری بسیار سبک است، از آن در باغ استفاده می شود. با شکاف های بسیار بزرگ مشخص می شود. پانل های نرده چوبی نرده های روباز با توری می تواند از هر ارتفاع و شکلی باشد. میله ها، دیوارها و مشبک ها بسیار محبوب هستند. آنها اغلب با انگور در باغچه های خانه یا باغچه ها کاشته می شوند. آنها حدود 50 – 150 PLN برای یک پانل حصاری از این نوع هزینه دارند.

نرده باغ بامبو راه حل بسیار خوبی در باغ های شرقی است. ارتفاع آنها به 80 تا 160 سانتی متر می رسد. آنها اغلب می توانند به عنوان تشک فروخته شوند. نرده‌های بامبو دیوارهای محکمی ایجاد می‌کنند که به طور موثر در برابر باد محافظت می‌کنند و انزوا و حریم خصوصی را فراهم می‌کنند. از نظر فنی، آنها می توانند بخشی از حصار اصلی باشند، اما اغلب از آنها برای تقسیم بخش های جداگانه باغ استفاده می شود. همچنین استفاده از آنها برای محافظت از بالکن یا تراس در برابر باد و چشمان کنجکاو همسایگان و رهگذران بسیار محبوب است. حصارهای حصیری، نی یا خشک و پیچیده شده از نظر خواص و کاربرد مشابه هستند. لیست قیمت چنین پانل های حصاری چوبی بسته به کیفیت و موادی که از آن ساخته شده اند از 50 تا 200 PLN در هر متر متغیر است.

حصار باغ به عنوان معماری باغ کوچک

حصار باغ برای ایجاد فضاهای کوچک در باغ عالی خواهد بود. با قرار دادن پایه های کوچک در کنار یکدیگر به عنوان نرده باغ می توانید به جلوه های بسیار جالبی دست یابید. برای این منظور می توانید ست های کامل بخرید و خودتان با استفاده از پرچین گوشه های کوچکی بسازید. حصار باغ راه حل جالبی است.

حصار باغ راه حلی برای ایجاد تخت گل، تاب یا سایر مناطق جداگانه برای گیاهان یا عناصر باغ است. چنین حصار باغی همچنین می تواند مناطق پلکانی برای گیاهان ایجاد کند. تعدادی کاربرد به عنوان معماری جزئی برای باغ دارد. حصار باغ همچنین می تواند به عنوان متریال برای ساخت پله در مسیرهای باغ استفاده شود. حصار باغ یک راه حل بادوام و بسیار کاربردی است. وقتی تصمیم به خرید حصار می گیریم، باید برای لیست قیمتی که از حدود 1.50 PLN به ازای هر سهم شروع می شود، آماده باشیم.

نرده چوبی – مراقبت و نگهداری

نرده چوبی باغچه باید در برابر عوامل خارجی محافظت شوند. چوب ماده ای است که به ویژه در معرض اثرات مضر کپک، قارچ، حشرات و شرایط نامساعد آب و هوایی قرار دارد. تولید کنندگان نرده های چوبی آماده، پانل های حصار چوبی و سایر عناصر آغشته به فشار، رنگ شده با دست یا آغشته به اسپری را ارائه می دهند. هنگامی که ما یک نرده یا عناصر آغشته آماده را می خریم، بهتر است چوب آغشته به فشار را انتخاب کنیم.

در صورتی که خودمان نرده چوبی می سازیم یا به درستی توسط سازنده محکم نشده است، باید از نگهداری صحیح آن اطمینان حاصل کنیم. در مرحله بعد باید هم سوراخ های نرده چوبی و هم پانل های حصار چوبی را آغشته کنیم. برای آغشته کردن چوب، اغلب از اشباع، لاک، لاک و روغن استفاده می شود. همچنین نباید فراموش کنیم که فرآیند اشباع را هر چند سال یکبار تکرار کنیم. هنگام آغشته کردن چوب به خود، باید بدانیم که آماده سازی با قلم مو زده می شود و به خوبی در تمام سطح پخش می شود. اگر بخواهیم نرده را رنگ کنیم باید از رنگ اکریلیک استفاده کنیم. استفاده از رنگ های دیگر توصیه نمی شود. ارزشش را دارد که هر چند سال یکبار نرده های چوبی خود را رنگ آمیزی کنیم زیرا رنگ در زیر نور آفتاب محو می شود.

نرده های چوبی سال هاست که در بین نرده های خانه ها، زمین ها و باغ های داخلی از محبوبیت غیرقابل انکاری برخوردار بوده اند. ما می‌توانیم نرده‌ای، حصار لاملا یا حصار کرکره‌ای را انتخاب کنیم. پانل های نرده چوبی با قیمت های مقرون به صرفه در دسترس هستند. می توانیم نرده های باغچه قوسی یا نرده های چوبی کبابی را انتخاب کنیم. حصار باغ نیز به همان اندازه محبوب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 5 =