در مقالات قبلی شما را با مبلمان فضای باز و همچنین فرنیچر فضای باز آشنا کردیم و در این مقاله هفت ویژگی نیمکت های چوبی را برای شما گردآوری کرده ایم.

صندلی یکی از عناصر ضروری یک پاسیو با طراحی خوب است. بدون نشستن مناسب، نمی‌توانید در پاسیو خود استراحت و استراحت کنید – حداقل بدون ایستادن. اما در حالی که ده ها گزینه مختلف برای نشستن برای فضاهای زندگی در فضای باز وجود دارد، تعداد کمی از آنها به اندازه یک نیمکت تطبیق پذیری دارند. بنابراین، اگر می خواهید پاسیو خود را با صندلی های جدید به روز کنید، به دلایل زیر باید یک نیمکت چوبی در نظر بگیرید.

شماره 1) نیمکت چوبی باعث دورهمی می شود

مزیت شماره 1 نیمکت نشینی توانایی طبیعی آن در تشویق مکالمه است. به هر حال، یک نیمکت جایی است که فارست گامپ بیشتر وقت خود را صرف گفتن داستان زندگی خود در فیلم پرفروش دهه 1990 کرد. وقتی دو نفر با هم روی یک نیمکت می نشینند، ارتباط نزدیک تری را هم به معنای واقعی و هم به صورت مجازی احساس می کنند. بنابراین، در حالی که گزینه های نشستن سنتی مانند صندلی بین دو نفر فاصله ایجاد می کند، نیمکت ها آنها را به هم نزدیک می کنند. بنابراین، گفتگو را تشویق می کند.

ویژگی نیمکت چوبی

شماره 2) بادوام

یک نیمکت باکیفیت شاید بادوام ترین گزینه برای نشستن در پاسیو باشد. همانطور که اکثر صاحبان خانه از قبل می دانند، صندلی های ساخته شده از پلاستیک و سایر مواد بی کیفیت در معرض شکستگی هستند. آنها ممکن است برای چندین ماه یا حتی سالها به خوبی مقاومت کنند، اما دفعه بعد که می نشینید از بین می روند. و وقتی یک صندلی پلاستیکی می شکند، تعمیر آن تقریبا غیرممکن است. تعمیر یک صندلی چوبی شکسته بسته به محل وقوع آسیب ممکن است یا ممکن نباشد.

با این حال، نیمکت ها سطح بالاتری از استحکام و دوام را ارائه می دهند. لازم نیست نگران خراب شدن یا شکستن آن باشید. با فرض اینکه از چوب سخت واقعی ساخته شده باشد، به معنای واقعی کلمه می تواند برای چندین نسل در صورت مراقبت مناسب دوام بیاورد.

شماره 3) نیمکت چوبی باعث صرفه جویی در فضا می شود

یکی از مزایای نیمکت نشینی که اغلب نادیده گرفته می شود، توانایی آن در صرفه جویی در فضا است. به دلیل طراحی ارثی، نیمکت ها به طور طبیعی گزینه مناسبی برای نشستن در فضاهای تنگ هستند. اگر پاسیو شما فضای محدودی دارد، باید مبلمان مناسب را با دقت انتخاب کنید. به عنوان مثال، به جای قرار دادن چهار صندلی بزرگ در پاسیو خود، شاید بتوانید از یک نیمکت با صندلی کناری استفاده کنید.

نیمکت دقیقاً چگونه فضا را ذخیره می کند؟ خوب، این کار را با اجازه دادن به چندین نفر برای نشستن انجام می دهد. بسته به نوع خاص نیمکت، ممکن است دو، سه یا حتی چهار نفر را پشتیبانی کند. این بدان معناست که یک نیمکت تک صندلی معادل چهار صندلی را ارائه می دهد.

4) آسان برای تمیز کردن

البته، نیمکت‌ها نیز به راحتی تمیز می‌شوند و معمولاً به چیزی بیش از پاک کردن گهگاهی با یک دستمال مرطوب نیاز ندارند. برای کثیفی های سرسخت تر – گرده، گل، کپک و غیره – می توانید مقداری مایع لباسشویی به آن اضافه کنید. علاوه بر این که نیمکت شما 10 سال جوان تر به نظر می رسد، مواد شوینده لباسشویی بوی خوش و تازگی نیز به آن می بخشد.

از طرف دیگر، اغلب می توانید با شستشوی نیمکت خود با یک شلنگ باغچه، آلودگی های جزئی “سطح” را تمیز کنید. تا زمانی که کثیفی در منافذ نیمکت ننشیند، این کار باید انجام شود. برخی افراد تصور می کنند که شستشوی تحت فشار بهترین راه برای تمیز کردن نیمکت است، اما فشار بالا در واقع می تواند پوشش را از بین ببرد یا حتی تکه هایی را از مواد چوبی نیمکت خارج کند. برای جلوگیری از این اتفاق برای نیمکت خود، از شیلنگ باغبانی و روش های پارچه شستشو استفاده کنید.

همچنین بخوانید:15 ایده نیمکت چوبی زیبا

نیمکت چوبی

شماره 5) پایدار

نیمکت ها فقط بادوام نیستند؛ آنها نیز پایدار هستند. این امر به ویژه برای صاحبان خانه هایی که در مناطق مستعد طوفان و آب و هوای سخت زندگی می کنند بسیار مهم است. اگر جلوی طوفان عبور کند، وزش باد شدید ممکن است بر روی صندلی‌ها و میزهای پاسیو بوزد. با این حال، نیمکت ها معمولاً با ماندن در محل می توانند در برابر آب و هوای شدید مقاومت کنند.

پایداری استثنایی نیمکت ها نیز برای جلوگیری از سرقت خوب است. این چیزی نیست که اکثر صاحبان خانه بخواهند به آن فکر کنند، اما دزدانی هستند که تقریباً هر چیزی از جمله مبلمان پاسیو را می دزدند.

شماره 6) زیبایی نیمکت چوبی

ما نمی توانیم در مورد مزایای نیمکت نشینی بدون ذکر زیبایی شناسی صحبت کنیم. مسلماً نیمکت ها در ده ها و نه صدها سبک مختلف موجود هستند. فرقی نمی‌کند سبک چوبی کلاسیک را ترجیح دهید، روستیک یا سبک جدیدتر و مدرن‌تر، می‌توانید مطمئن باشید که در پاسیو شما عالی به نظر می‌رسد.

7) مقاوم در برابر آب و هوا

در نهایت، بیشتر نیمکت ها به گونه ای طراحی شده اند که در برابر آب و هوا مقاوم باشند. سازندگان یک پوشش محافظ در بیرون اضافه می کنند که از نفوذ رطوبت و میکروب ها جلوگیری می کند. علاوه بر این، برخی از نیمکت ها با پوشش محافظ UV طراحی شده اند که همانطور که از نام آن پیداست، از محو شدن ناشی از اشعه ماوراء بنفش خورشید محافظت می کند. و حتی اگر نیمکت شما چنین پوشش محافظی نداشته باشد، می توانید به راحتی با استفاده از یک برس رنگ استاندارد آن را اعمال کنید.

اینها تنها چند دلیل است که چرا نیمکت ها صندلی مناسبی برای پاسیو و فضاهای نشیمن در فضای باز هستند. با این حال، هنگام انتخاب پاسیو، باید موادی که از آن ساخته شده و همچنین اندازه آن را در نظر بگیرید. چوب محبوب ترین ماده برای نیمکت است،

برای سفارش خرید نیمکت چوبی می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × سه =